کار تمام شده است و شما به یک کسب و کار خوب دست پیدا کرده اید بلکه شما تازه در ابتدا راه می باشید و از هم اکنون باید تلاش کنید تا به این کسب وکار خودتون رونق ببخشید.

بدین منظور لطفا مراحل زیر رو به دقت مطالعه فرمایید و آنها رو به مرور زمان انجام دهید تا به یک کسب و کار اینترنتی خوب و مطمئن و پر سود دست پیدا کنید.

تهیه یک نام مناسب و با معنا و مفهوم و مرتبط با زمینه فعالیت سایتتون یعنی فروش شارژ

در این مورد بسیار دقت کنید و با تعمل و فکر بهترین و مناسب ترین نام رو برای سایتتون انتخاب کنید زیرا این نام نشان و اعتبار سایت شما در آینده می باشد و یک نام گیرا و با معنا می تواند به جلب اعتمادمشتریان و افزایش فروش شما کمک بسزایی کند.

شما همچنین می توانید از دامنه رایگان tk هم استفاده کنید که برای شروع من این دامنه ها را به شما توصیه می کنم . برای دریافت دامنه رایگان اینجا کلیک کنید.

قدم بعدی پس از انتخاب و ثبت نام دامنه سایت شخصی سازی سایت خودتون می باشد.

این مرحله هم از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر سایت شما شخصی سازی نشود بازدید کننده در اولین بازدید خود از سایت شما با دیدن صفحه ای مشابه سایت های دیگر که تعدادشون هم کم نیست به هیچ عنوان جذب سایت شما نمی شود و نسبت به سایت بی اعتماد می شود و قطعا از سایت شما خرید نخواهد کرد.

برای شخصی سازی سایت وارد کنترل پنل سایت خود شوید و از قسمت تنظیمات حساب با انتخاب قالب مورد نظر و عکس هدر سایت خودتون جلوه جدیدی به سایت خود ببخشید.

عکس هدر:شما می بایست ابتدا یک بنر با سایز۹۸۰*۱۵۹ مرتبط با نام سایتتون و زمینه فعالیت سایتتون طراحی کنید و سپس آنرا در یک آپلود سنتر آپلود نمایید و آدرس آنرا در کادر مربوط به عکس هدر در تنظیمات حساب وارد کنید.

 مرحله بعدی بهینه سازی سایت و ثبت آن در موتورهای جستجو و اقداماتی برای افزایش بازدید سایت شما می باشد.

در ابتدا و در اولین قدم وارد کنترل پنل خود شوید و در بخش تنظیمات حساب قسمت های عنوان فروشگاه و توضیحات فروشگاه و کلمات کلیدی رو با کلمات و حروف مناسب و مرتبط با سایت تکمیل کنید.

مرحله بعدی ثبت سایتتون در موتورهای جستجو می باشد.

برای ثبت سایتتون در موتور جستجو گوگل اینجا را کلیک کنید 

برای ثبت سایتتون در موتور جستجو Bing اینجا را کلیک کنید

برای ثبت سایتتون در بیش از ۱۵۰ موتور جستجو اینجا را کلیک کنید

برای ثبت سایتتون در بیش از ۳۵۰ موتور جستجو اینجا را کلیک کنید

پس از ثبت سایتتون در موتورهای جستجو حتما و حتما اقدامات زیر را هم انجام دهید

 ثبت وب سایت در گوگل به صورت حرفه ای

گوگل آنالیتیکز – Google Analytics

و دیگر اقدامات جهت افزایش سئو سایت که می توانید در مورد آنها مفصلا و به طور کامل در بخش دانلود کتاب های سئو اطلاعات بدست آورید.(دانلود کتاب های سئو)

پس از مطالعه و انجام اقدامات گفته شده در این کتاب ها شما یک سایت مفید و محبوب از نظر گوگل خواهید داشت که می توانید روزانه هزاران بازدید کننده برای سایت خودتون داشته باشید.

پس به هیچ عنوان این اقدامات را دست کم نگیرید و برای بهتر شدن و پر فروش تر شدن سایتتون حتما آنها رو مو به مو انجام دهید.

حال نوبت به تبلیغ کردن سایت و افزایش بازدید سایت و بهتر کردن رتبه الکسا سایت می رسد.

شاید شما هم بارها و بارها این جمله را شنیده باشید که تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری استاما شما هیچ وقت با معنای واقعی این جمله آشنا نمی شوید تا اینکه خودتون شروع به تبلیغ کردن چیزی بکنید.

تبلیغ سایت شما به چند طریق قابل انجام است که هر یک مزایا و معایب خود را دارد ما به ترتیب این روش ها رو برای شما توضیح میدهیم :

تبلیغ پربازده با هزینه تقریبا بالا

بدین منظور شما با صرف هزینه های تقریبا سنگین و زیاد شروع به تبیلغ سایت خودتون می کنید البته توجه کنید که بازده و تاثیری که این روش دارد به هیچ عنوان روش های دیگر ندارند.

در این روش شما بنر های تبلیغاتی سایتتون رو با صرف هزینه هایی در وب سایتهای پربازدید مانند سایت های دانلود معروف مثل دانلودها و پی سی دانلود و … یا سایت های خبری و اجتماعی مثلvarzesh3 یا facenama  و…  ویا هر سایت پر بازدید دیگرقرار می دهید و روزانه بازدید کنندگان بیشماری به سایت شما می آیند و فروش شما افزایش چشمگیری می کند. 

روش بعدی تبلیغات کلیکی می باشد

در این روش شما در سایت های معروفی مانند شبکه تبلیغات(ANetwork) یک کمپین تبلیغاتی ایجاد می کنید و بابت هر کلیکی که بر روی بنر شما میشود باید هزینه ای را متقبل شوید.البته شایان ذکر است که این سایت ، سایت کاملا معتبری است وبنرهای تبلیغاتی شما رو در سایت های معتبر به نمایش در می آورد پس بازده این روش هم نسبتا بالا می باشد.

روش بعدی تبلیغات به صورت پاپ آپ می باشد

این روش تقریبا کم هزینه می باشد و بازده متوسطی دارد.جهت کسب اطلاعات کامل به این صفحه مراجعه کنید.

روش بعدی تبلیغات رایگان می باشد

این روش کاملا رایگان می باشد اما باید توجه کنید که از بازده خیلی کمی هم برخوردار است.

شما می توانید هم با درج آگهی رایگان در سایت هایی که به این منظور راه اندازی شده اند سایت خود را تبلیغ کنید(فقط کافی است در گوگل آگهی رایگان را جستجو کنید)وهم با فعالیت در انجمن ها و شبکه های مجازی شروع به تبلیغ سایت خود کنید.

لطفا جهت افزایش بازدید و فروش خود حتما مطالب زیر رو هم مطالعه کنید.

کتاب های سئو

افزایش بازدید

بخش زیر مجموعه گیری کسب درآمد با فروش شارژ

موفق و پیروز باشید